Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem – Mgr. Beata Horníčková
Mgr. Beata Horníčková
Advanced ('rigorózní') thesis
Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
Preparation of kindergarten teachers to familiarize pre-school children with English
Abstract:
Tato rigorózní práce výzkumného charakteru se zabývá přípravou učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Cílem práce je objasnit, jaká je vysokoškolská příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Teoretická část představuje role učitele při raném cizojazyčném vzdělávání a dále vliv jeho kompetentnosti a kvalifikovanosti na …moreAbstract:
This thesis deals with the preparation of pre-school teachers for acquainting preschool children with English. The aim of this work is to clarify what is the university preparation of pre-school teachers for acquainting pre-school children with English. The theoretical part presents the role of the teacher in early foreign language education and the influence of her/his competence and qualifications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORNÍČKOVÁ, Beata. \textit{Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem}. Online. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/wa0iwm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horníčková, Beata. Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem. Zlín, 2020. rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Specialization in Pedagogy / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence
Vendula Kolářová -
Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
Kateřina Sedláčková -
Další vzdělávání učitelů mateřských škol v Královéhradeckém kraji
Andrea Svobodová -
Přínos digitálních technologií pro předškolní vzdělávání pohledem učitelů mateřských škol
Lucie Kosmáková -
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků mateřských škol
Barbora Kurečková -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ