Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem – Mgr. Beata Horníčková
Mgr. Beata Horníčková
Rigorózní práce
Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
Preparation of kindergarten teachers to familiarize pre-school children with English
Anotace:
Tato rigorózní práce výzkumného charakteru se zabývá přípravou učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Cílem práce je objasnit, jaká je vysokoškolská příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Teoretická část představuje role učitele při raném cizojazyčném vzdělávání a dále vliv jeho kompetentnosti a kvalifikovanosti na …víceAbstract:
This thesis deals with the preparation of pre-school teachers for acquainting preschool children with English. The aim of this work is to clarify what is the university preparation of pre-school teachers for acquainting pre-school children with English. The theoretical part presents the role of the teacher in early foreign language education and the influence of her/his competence and qualifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORNÍČKOVÁ, Beata. \textit{Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem}. Online. Rigorózní práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wa0iwm/.
Jak správně citovat práci
Horníčková, Beata. Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem. Zlín, 2020. rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíRigorózní řízení / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence
Vendula Kolářová -
Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
Kateřina Sedláčková -
Další vzdělávání učitelů mateřských škol v Královéhradeckém kraji
Andrea Svobodová -
Vzdělávání učitelů mateřských a základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva
Anna Jarešová -
Přínos digitálních technologií pro předškolní vzdělávání pohledem učitelů mateřských škol
Lucie Kosmáková -
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová