Image marketingu z pohledu psychologie – Bc. Kateřina Kadlecová
Bc. Kateřina Kadlecová
Bakalářská práce
Image marketingu z pohledu psychologie
Image in marketing from the Perspective of Psychology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá image produktů Plzeňského prazdroje. Hlavním cílem této závěrečné práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje image vybrané firmy nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Jako vedlejší cíl práce bude doporučení, jak oslovit tu část spotřebitelů, kteří volí jinou značku s totožnými produkty. V teoretické části práce se práce zabývá brand managementem, což je stěžejní téma …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the image of the products of Pilsner urquell. The main objective of this thesis is to find out to what extent it affects the image of the selected companies the buying decision-making process of the consumer. In the theoretical part of the thesis work deals with the brand management, which is a flagship theme. Furthermore, the theoretical part dedicated to the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t7wr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina BOŠKOVÁ -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Veronika STREJCOVÁ -
Analýza marketingové komunikace značky Gambrinus Excelent společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Markéta Brunerová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků
Lucie VESELÁ -
Posouzení efektivnosti marketingové komunikace - Budweiser Budvar a Plzeňský Prazdroj
Iveta Kubátová