Analýza positioningu značky jízdních kol Race bike – Petr Sameš
Petr Sameš
Diplomová práce
Analýza positioningu značky jízdních kol Race bike
Analysis of positioning bicycle brand Race Bike.
Anotace:
Diplomová práce na téma "Analýza positioningu značky jízdních kol Race Bike" nabízí pohled na působení této značky na vysoce konkurenčním českém trhu jízdních kol, kde se prezentuje více než 100 různých výrobců jízdních kol. Cílem této diplomové práce je analýza současného positioningu značky jízdních kol Race Bike v rámci hlavní cílové skupiny zákazníků a návrh souboru marketingových doporučení s …víceAbstract:
Diploma thesis "Analysis of positioning bicycle brand Bike Race" offers a look at the brand in a highly competitive Czech bicycle market, which presents more than 100 different bicycle manufacturers. The aim of this thesis is to analyze the current brand positioning bicycles Bike Race in the main target group of customers and a draft set of recommendations for effective marketing impact of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management