Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty – Klára HANYCHOVÁ
Klára HANYCHOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
The influence of Internet advertising during the selection of products of a certain brand by university students
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty na Facebooku. V teoretické části se rozebírá internetový marketing, jeho historie a vývoj. Tato práce se taktéž věnuje marketingové komunikaci, do níž právě reklama spadá, ale zahrnuje i důležité aspekty a formy internetové reklamy, jež jsou součástí reklamního sdělení. Kapitola Rozhodovací …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the influence of internet advertising in the selection of products and services by university students on Facebook. The theoretical part discusses internet marketing, its history and development. This thesis also focuses on marketing communication, which is what advertising falls under, but also includes important aspects and forms of internet advertising that are part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANYCHOVÁ, Klára. \textit{Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wajnaz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANYCHOVÁ, Klára. Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele
Lukáš Ulrych -
Vliv flashové reklamy na životní prostředí a její srovnání s výrobou PET lahví
Martin Krejčí -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights