Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty – Klára HANYCHOVÁ
Klára HANYCHOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
The influence of Internet advertising during the selection of products of a certain brand by university students
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty na Facebooku. V teoretické části se rozebírá internetový marketing, jeho historie a vývoj. Tato práce se taktéž věnuje marketingové komunikaci, do níž právě reklama spadá, ale zahrnuje i důležité aspekty a formy internetové reklamy, jež jsou součástí reklamního sdělení. Kapitola Rozhodovací …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the influence of internet advertising in the selection of products and services by university students on Facebook. The theoretical part discusses internet marketing, its history and development. This thesis also focuses on marketing communication, which is what advertising falls under, but also includes important aspects and forms of internet advertising that are part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANYCHOVÁ, Klára. Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele
Lukáš Ulrych -
Vliv flashové reklamy na životní prostředí a její srovnání s výrobou PET lahví
Martin Krejčí -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Názov
Vložil
Vložené
Práva