Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů – Gabriela Hankeová
Gabriela Hankeová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů
Marketing Communication Analysis of Company in the Electrical Appliances Market
Abstract:
Téma přiložené bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy na trhu domácích elektrospotřebičů. Marketingová komunikace je součástí marketingového mixu a pomáhá firmě se rozvíjet a růst. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je tvořena druhou a třetí kapitolou. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. Druhá kapitola rozvíjí …moreAbstract:
The topic of the attached bachelor thesis is the Marketing Communication Analysis of Firm in the Electrical Appliances Market. Marketing communication is part of the Marketing mix and helps the firm with developing and growing. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part consists of the second chapter and third chapter. The second chapter focus on the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146874
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Tomáš Drga
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANKEOVÁ, Gabriela. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wam4qw/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová