Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů – Gabriela Hankeová
Gabriela Hankeová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů
Marketing Communication Analysis of Company in the Electrical Appliances Market
Anotace:
Téma přiložené bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy na trhu domácích elektrospotřebičů. Marketingová komunikace je součástí marketingového mixu a pomáhá firmě se rozvíjet a růst. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je tvořena druhou a třetí kapitolou. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. Druhá kapitola rozvíjí …víceAbstract:
The topic of the attached bachelor thesis is the Marketing Communication Analysis of Firm in the Electrical Appliances Market. Marketing communication is part of the Marketing mix and helps the firm with developing and growing. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part consists of the second chapter and third chapter. The second chapter focus on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Tomáš Drga
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANKEOVÁ, Gabriela. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy na trhu elektrospotřebičů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wam4qw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová