Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company – Thanh Thi Kim Dao
Thanh Thi Kim Dao
Bachelor's thesis
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Digitální marketing pro vybrané vietnamské e-komerční podniky
Abstract:
Digitální marketing pro vybranou vietnamskou společnost. Bakalářská práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem diplomové práce je pomoci vybrané společnosti zlepšit její současné digitál-ní kanály poskytováním doporučení a řešení. Cíle jsou dosaženy analýzou součas-ných marketingových strategií, zejména byla věnována větší pozornost analýze SEO kanálů. Za účelem sledování výkonu SEO provedla …moreAbstract:
Digital marketing for chosen Vietnamese company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The aim of the thesis is to help the chosen company to improve their current digi-tal channels by providing recommendations and solutions. The objectives are achieved by analyzing current marketing strategies, especially pay greater atten-tion to SEO channel analysis. In order to track the SEO performance …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAO, Thanh Thi Kim. \textit{Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/waq76e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / International Business
Theses on a related topic
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Analýzu logistických procesů v prostředí elektronického obchodu ve firmě Emba trade
Martin Goerojo -
Elektronický obchod ve 3D rozměru
Martin Spousta -
Návrh projektu implementace elektronického obchodu ve společnosti
Hana Pírková -
Elektronický obchod ve specifickém segmentu
Jana Řežábová -
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
Lucie Bečková -
Business Plan of Retail Cosmetics on E-commerce Platform
Minh Nhu Ly