Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company – Thanh Thi Kim Dao
Thanh Thi Kim Dao
Bakalářská práce
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Digitální marketing pro vybrané vietnamské e-komerční podniky
Anotace:
Digitální marketing pro vybranou vietnamskou společnost. Bakalářská práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem diplomové práce je pomoci vybrané společnosti zlepšit její současné digitál-ní kanály poskytováním doporučení a řešení. Cíle jsou dosaženy analýzou součas-ných marketingových strategií, zejména byla věnována větší pozornost analýze SEO kanálů. Za účelem sledování výkonu SEO provedla …víceAbstract:
Digital marketing for chosen Vietnamese company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The aim of the thesis is to help the chosen company to improve their current digi-tal channels by providing recommendations and solutions. The objectives are achieved by analyzing current marketing strategies, especially pay greater atten-tion to SEO channel analysis. In order to track the SEO performance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Analýzu logistických procesů v prostředí elektronického obchodu ve firmě Emba trade
Martin Goerojo -
Elektronický obchod ve 3D rozměru
Martin Spousta -
Návrh projektu implementace elektronického obchodu ve společnosti
Hana Pírková -
Elektronický obchod ve specifickém segmentu
Jana Řežábová -
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
Lucie Bečková -
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Peter Kubín