Rodičovská volba ZŠ pro sluchově postižené děti – Bc. Kateřina Bártová
Bc. Kateřina Bártová
Bakalářská práce
Rodičovská volba ZŠ pro sluchově postižené děti
Parental Choice of Elementary School for Children with Hearing Impairment
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zaměřuje na možnosti volby základní školy pro sluchově postižené děti. Teoretická část vymezuje rodičovskou volbu školy, popisuje přechod do základního vzdělávání, pohledy rodičů na volbu školy a současně i odklad povinné školní docházky. Práce se dále zabývá vymezením pojmů inkluze, integrace a asistent pedagoga. V práci je obsažena kapitola o sluchovém postižení, kde …víceAbstract:
Bachelor – diploma thesis is focused on possible choices of elementary schools for children with hearing impairment. Theoretical part deals with the parental choice of schools, it describes the transition to primary education, parental view of the school choice as well as postponement of the school attendance. The thesis further deals with following terms: inclusion, integration, the assistant of pedagogue …víceKlíčová slova
inkluzivní vzdělávání pedagog asistent pedagoga důvody volby školy sluchové postižení nerovnosti ve vzdělávání přechod do povinného vzdělávání inclusive education pedagogue the assistant of pedagogue reasons for the actual school choice hearing impairment inequality in education postponement of the school attendance
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsvxg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jana Navrátilová, DiS.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Sports Diplomacy in International Relations: Case study of the Tokyo 2020 Olympic Games
Anna Starilova -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Škola nanečisto: potenciál přípravné třídy v úspěšném přechodu dítěte do povinného vzdělávání
Veronika Fiedlerová -
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Tereza ZVAŘIČOVÁ -
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Karolína ŠKUTOVÁ -
Realita docházky dětí do mateřské školy po zavedení povinného roku předškolního vzdělávání v Liberci
Kristýna Shánělová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
The presence of language assistant in CLIL lessons (A case study of the IANUA project)
Šárka Krejčová