Marketingová strategie hotelu Jana a.s. – Kateřina Němečková
Kateřina Němečková
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu Jana a.s.
Marketing strategy of the hotel Jana a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingové strategie pro hotel Jana a.s. v Přerově (střední Morava). Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy marketingu a praktická část je následně aplikuje na konkrétní příklad hotelu Jana a.s. Součástí je proto marketingový výzkum vnějšího i vnitřního prostředí hotelu, který monitoruje aktuální …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a marketing strategy for the hotel Jana a.s. located in Přerov (cental Moravia). It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the basic marketing terms and the practical part applies them in practise on the example of hotel Jana a.s. Marketing research is included in order to analyze the current situation within internal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Komunikační strategie eko-penzionu
Nela Pliešovská -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Marketing Strategies in the Luxury Industry
Melissa Lee-Palis -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Marketing - strategy in the Vietnamese hotel industry
Hong Hanh Nguyen