Kateřina Němečková

Diplomová práce

Marketingová strategie hotelu Jana a.s.

Marketing strategy of the hotel Jana a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingové strategie pro hotel Jana a.s. v Přerově (střední Morava). Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy marketingu a praktická část je následně aplikuje na konkrétní příklad hotelu Jana a.s. Součástí je proto marketingový výzkum vnějšího i vnitřního prostředí hotelu, který monitoruje aktuální …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create a marketing strategy for the hotel Jana a.s. located in Přerov (cental Moravia). It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the basic marketing terms and the practical part applies them in practise on the example of hotel Jana a.s. Marketing research is included in order to analyze the current situation within internal and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40990