Lukáš Krejčík

Bachelor's thesis

Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média

The issue of creating advertising spot for different media
Abstract:
Práce se zaměřuje na téma tvorby reklamních spotů pro různá média. Úvodní část práce pojednává o vývoji videoreklamy a o širokém využití videa na různých platformách a stále rostoucí popularitě. Druhá část práce se soustředí na samotný proces tvorby a nastiňuje jednotlivé fáze, které se podílejí na výrobě reklamy, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. Nakonec práce hodnotí a porovnává dokončená …more
Abstract:
The thesis focuses on the topic of creating advertising spots for different media. The introductory part of the thesis discusses the evolution of video advertising and the wide use of video on various platforms and its ever-increasing popularity. The second part of the thesis focuses on the production process itself and outlines the different stages involved in the production of an advertisement, including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krejčík, Lukáš. Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations