Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média – Lukáš Krejčík
Lukáš Krejčík
Bachelor's thesis
Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média
The issue of creating advertising spot for different media
Abstract:
Práce se zaměřuje na téma tvorby reklamních spotů pro různá média. Úvodní část práce pojednává o vývoji videoreklamy a o širokém využití videa na různých platformách a stále rostoucí popularitě. Druhá část práce se soustředí na samotný proces tvorby a nastiňuje jednotlivé fáze, které se podílejí na výrobě reklamy, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. Nakonec práce hodnotí a porovnává dokončená …moreAbstract:
The thesis focuses on the topic of creating advertising spots for different media. The introductory part of the thesis discusses the evolution of video advertising and the wide use of video on various platforms and its ever-increasing popularity. The second part of the thesis focuses on the production process itself and outlines the different stages involved in the production of an advertisement, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍK, Lukáš. \textit{Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wbbm8i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejčík, Lukáš. Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Petra ZEMANCOVÁ -
Kulturní produkce na Instagramu: běžný uživatel vs. umělec
Natálie Bilová -
Video produkce o kyberšikaně pro neziskovou organizaci Nebuď oběť
Marek Červenka -
Analýza seriálu Semestr z produkce internetové televize Stream.cz
Adéla FRIČOVÁ