Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média – Lukáš Krejčík
Lukáš Krejčík
Bachelor's thesis
Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média
The issue of creating advertising spot for different media
Anotácia:
Práce se zaměřuje na téma tvorby reklamních spotů pro různá média. Úvodní část práce pojednává o vývoji videoreklamy a o širokém využití videa na různých platformách a stále rostoucí popularitě. Druhá část práce se soustředí na samotný proces tvorby a nastiňuje jednotlivé fáze, které se podílejí na výrobě reklamy, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. Nakonec práce hodnotí a porovnává dokončená …viacAbstract:
The thesis focuses on the topic of creating advertising spots for different media. The introductory part of the thesis discusses the evolution of video advertising and the wide use of video on various platforms and its ever-increasing popularity. The second part of the thesis focuses on the production process itself and outlines the different stages involved in the production of an advertisement, including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčík, Lukáš. Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Práce na příbuzné téma
-
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Petra ZEMANCOVÁ -
Kulturní produkce na Instagramu: běžný uživatel vs. umělec
Natálie Bilová -
Video produkce o kyberšikaně pro neziskovou organizaci Nebuď oběť
Marek Červenka -
Analýza seriálu Semestr z produkce internetové televize Stream.cz
Adéla FRIČOVÁ