Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení. – Milan VOKATÝ
Milan VOKATÝ
Master's thesis
Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.
Some interactive Smartboard used possibilities at the German language teaching as the foreign language especially at the pupils with specific learning handicaps.
Abstract:
This project describes some used posibilities for interactive board used at the foreign languages teaching of children with specific learning handicaps at the basic school. The main part shows some exercises, which can be used at the interactive board. Simultaneously can these exercises help ohter teachers as an inspiration at the children with specific learning handicaps.Abstract:
Práce popisuje možnosti využití interaktivní tabule při výuce cizích jazyků na základní škole u žáků se specifickými poruchami učení. Hlavní část této práce se věnuje ukázkovým výukovým hodinám - cvičením, kterých je možné využít při výuce pomocí této tabule. Zároveň tato cvičení mohou pomoci vyučujícím jako inspirace při výuce žáků s vývojovými poruchami učení.
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 27. 4. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Maroušková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOKATÝ, Milan. \textit{Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/wbtcvs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOKATÝ, Milan. Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - german language
Theses on a related topic
-
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka
Eliška Dunowski -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
Ondřej ČERNÝ -
Interaktivní tabule v rané výuce německého jazyka
Monika Horká -
SMART Technologies ve výuce německého jazyka
Simona KÜNSTNEROVÁ -
Využití interaktivní tabule při výuce německého jazyka na základní škole
Lucie Řeřuchová -
Smart notebook v hodinách Hv na 1. stupni ZŠ (zaměřeno pro 3. třídu)
Tereza ČERNÁ -
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK