Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení. – Milan VOKATÝ
Milan VOKATÝ
Diplomová práce
Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.
Some interactive Smartboard used possibilities at the German language teaching as the foreign language especially at the pupils with specific learning handicaps.
Abstract:
This project describes some used posibilities for interactive board used at the foreign languages teaching of children with specific learning handicaps at the basic school. The main part shows some exercises, which can be used at the interactive board. Simultaneously can these exercises help ohter teachers as an inspiration at the children with specific learning handicaps.Abstract:
Práce popisuje možnosti využití interaktivní tabule při výuce cizích jazyků na základní škole u žáků se specifickými poruchami učení. Hlavní část této práce se věnuje ukázkovým výukovým hodinám - cvičením, kterých je možné využít při výuce pomocí této tabule. Zároveň tato cvičení mohou pomoci vyučujícím jako inspirace při výuce žáků s vývojovými poruchami učení.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 4. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Maroušková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKATÝ, Milan. \textit{Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/wbtcvs/.
Jak správně citovat práci
VOKATÝ, Milan. Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka
Eliška Dunowski -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
Ondřej ČERNÝ -
Interaktivní tabule v rané výuce německého jazyka
Monika Horká -
SMART Technologies ve výuce německého jazyka
Simona KÜNSTNEROVÁ -
Využití interaktivní tabule při výuce německého jazyka na základní škole
Lucie Řeřuchová -
Smart notebook v hodinách Hv na 1. stupni ZŠ (zaměřeno pro 3. třídu)
Tereza ČERNÁ -
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK