Tomáš Černek

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků

Analysis of Customer’s Satisfaction
Abstract:
Tato bakalářská práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti hotelových hostů se službami, které poskytuje Harmony Club Hotel Ostrava. Cílem této práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v oblasti služeb, odhalit možné nedostatky a následně doporučit opatření, která povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. K získání údajů, potřebných k provedení …more
Abstract:
This bachelor paper called The Analysis of Customer's Satisfaction is aimed to find a rate of hotel guests' satisfaction with the services provided by Harmony Club Hotel Ostrava. The aim of the paper was to implement an analysis of customers' satisfaction in an area of service, disclose possible failures and consequently recommend arrangements which would lead to an improvement in quality of provided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Filip Konečný
  • Reader: Renáta Nešporková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava