Tomáš Černek
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků
Analysis of Customer’s Satisfaction
Abstract:
Tato bakalářská práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti hotelových hostů se službami, které poskytuje Harmony Club Hotel Ostrava. Cílem této práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v oblasti služeb, odhalit možné nedostatky a následně doporučit opatření, která povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. K získání údajů, potřebných k provedení …moreAbstract:
This bachelor paper called The Analysis of Customer's Satisfaction is aimed to find a rate of hotel guests' satisfaction with the services provided by Harmony Club Hotel Ostrava. The aim of the paper was to implement an analysis of customers' satisfaction in an area of service, disclose possible failures and consequently recommend arrangements which would lead to an improvement in quality of provided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/81002
Thesis defence
- Supervisor: Filip Konečný
- Reader: Renáta Nešporková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.
Michaela CÍSAŘOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Dominika Třasoňová