Tomáš Černek
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků
Analysis of Customer’s Satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti hotelových hostů se službami, které poskytuje Harmony Club Hotel Ostrava. Cílem této práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v oblasti služeb, odhalit možné nedostatky a následně doporučit opatření, která povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. K získání údajů, potřebných k provedení …víceAbstract:
This bachelor paper called The Analysis of Customer's Satisfaction is aimed to find a rate of hotel guests' satisfaction with the services provided by Harmony Club Hotel Ostrava. The aim of the paper was to implement an analysis of customers' satisfaction in an area of service, disclose possible failures and consequently recommend arrangements which would lead to an improvement in quality of provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81002
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Filip Konečný
- Oponent: Renáta Nešporková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.
Michaela CÍSAŘOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička