Marie FOLTÝNOVÁ

Bakalářská práce

Diagnostika rychlostních schopností u dívčí žákovské kategorie atletiky

The diagnostic of speed abilities of the athletes in the pupil´s category
Anotace:
V důsledku neustálého rozvoje diagnostiky rychlostních schopností se stále více trenérů a učitelů tělesné výchovy zabývá měřením a hodnocením rychlostních schopností sportovců a žáků. Výsledky těchto testů mohou ukázat nejen zdravotní stav jedince, ale také jeho výkonnost. Umožňují trenérům sestavit správný tréninkový plán, učitelům tělesné výchovy metodickou přípravu vyučovací hodiny. V současnosti …více
Abstract:
Due to continuous development of diagnostic abilities to speed. Increasingly are coaches and teachers engaged in measurement and evaluation of speed abilities of athletes and students. The results of these tests can show the health condition of an individual and productivity. Allows coaches to draw up a proper training plan for teachers of physical education lessons methodical preparation. Currently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor: 13387

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Roman Vala, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOLTÝNOVÁ, Marie. Diagnostika rychlostních schopností u dívčí žákovské kategorie atletiky. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - občanská výchova, Společný základ pro obory zaměřené na vzdělávání, Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání