Moderní management a jeho realizace v praxi podniku XY – Bc. Patrik Jakub Šmejkal
Bc. Patrik Jakub Šmejkal
Bachelor's thesis
Moderní management a jeho realizace v praxi podniku XY
Modern Management and realization in the practice of the company XY
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou moderního managementu v podniku včetně manažerské činnosti. Práce je obsahově členěna do šesti kapitol. První kapitola vymezuje základní pojetí moderního managementu, jeho nástroje včetně vzdělávání a lidských zdrojů, manažerské funkce a motivace zaměstnanců. Druhá kapitola pojednává o procesním řízení managementu s prvky kultury organizace a manažerských …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of modern management in the company, including managerial activities. The work is divided into six chapters. The first chapter defines the basic concept of modern management, its tools including eduation and human resources, managerial function and motivation of employees. The second chapter deals with the procedural management of management with elements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lyv5n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Společenská odpovědnost ve veřejném zadávání
Radka Madarová -
Společenská odpovědnost firem a dětská práce
Beata Maierová -
Společenská odpovědnost jako motiv spotřebního chování zákazníků
Jana Christelová Lamerová -
Komunikace jako nástroj managementu ve firmě
Markéta Šindelářová -
Interní komunikace jako strategický nástroj managementu firmy
Valérie Štursová -
Komunikace v managementu
Michal Bilan -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová