Markéta Šindelářová

Bakalářská práce

Komunikace jako nástroj managementu ve firmě

Communication as a management tool in company
Anotace:
Správně nastavená interní firemní komunikace může být pro společnost nemalou konkurenční výhodou. Problémem však je, že spousta společností nevěnuje vnitropodnikové komunikaci dostatečnou pozornost. Cílem této práce je určit, jaký je vhodný způsob komunikace vzhledem k organizační struktuře společnosti za pomoci provedení dotazníkových šetření ve 2 online marketingových společnostech. Ze získaných …více
Abstract:
Internal corporate communication set properly can be a significant competitive advantage for a company. The problem is that many companies do not pay enough attention to internal communication. The bachelor thesis aims to determine what is a suitable communication with respect to an organizational structure of a company. The data set is based on conducting questionnaire surveys in 2 online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Oto Potluka
  • Oponent: Veronika Motlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80006