Vliv strategií, metod a technik prodeje na společnost – Michaela Koutná
Michaela Koutná
Master's thesis
Vliv strategií, metod a technik prodeje na společnost
The Influence of Strategies, Methods and Techniques of Sales on the Society
Anotácia:
V důsledku zákazů podomního prodeje, které jsou vydávány v České republice, organizace musí přehodnotit své dosavadní strategie, metody a techniky prodeje. V diplomové práci je proveden průzkum s metodou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, co si respondenti myslí o podomním prodeji, jak často se s ním setkávají, jaká je jejich reakce a zda jej preferují. Následuje analýza výsledků a stanovení …viacAbstract:
Following the ban on doorstep selling, which are issued in the Czech Republic, organizations must rethink their existing strategies, methods and techniques of sales. The thesis conducted a survey by questionnaire. The aim is to find out what the respondents thought the doorstep selling, how often they meet him, what is their reaction and if they prefer it. The following is an analysis of the results …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102035
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedúci: Viktorie Janečková
- Oponent: Hana Krejčiříková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
Vliv zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, na distribuční cesty v oboru pojišťovnictví
Adéla Filipová -
Distribuční cesty aliančních partnerů České pošty
Petra Drásalová