Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special – Bc. Tereza Divišová
Bc. Tereza Divišová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Marketing Communication as an Instrument for Consumer Behaviour Managing Božkov Special’s Costumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi řízení spotřebního chování zákazníku za pomoci marketingové komunikace. Teoretická část objasňuje témata, jako např.: marketingová komunikace, podrobný marketingový mix, značku, cenovou strategii, spotřební chování aj. V této práci jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci produktu Božkov Speciál při jeho zavádění na trh. Tuto marketingovou komunikaci vyhodnocuji …víceAbstract:
This thesis explores with the possibilities of affecting consumer/customer behavior with the help of marketing communications. The theoretical part researches topics such as: marketing communication, detailed marketing mix, brand, pricing strategy, consumer behavior among others. In this work I focused on the marketing communication of Božkov Special (distillation products) during its introduction …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix značka cenová strategie životní fáze vyhodnocení marketingové mixu marketingová strategie řízení zákazníku spotřebitel typologie spotřebitele nákupní chování současný zákazník životní fáze člověka kategorizace produktu rumy marketing mix brand pricing strategy life-cycle assessment of the marketing mix marketing strategy customer management consumer typology of consumer buying behavior current customer life stages product rums categories.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Buying Behavior
Hansal Shah