Iveta Růžičková

Bachelor's thesis

Využívání vybraných virtuálních nástrojů propagace

Using of Chosen Virtual Tools of Promotion
Anotácia:
Cílem práce je seznámit čtenáře s možnostmi využívání virtuálních nástrojů v oblasti propagace. Těmito vybranými nástroji jsou: sociální síť Facebook, PPC reklama, blog a Pinterest. Díky dotazníkovému šetření došlo ke zjištění, zda a jakým způsobem jsou jednotlivci ovlivňováni danými nástroji a jak je využívají pro své potřeby.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.