Bc. Klára NAVRÁTILOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie biozemědělské farmy Luční údolí

Marketing strategy of biofarm Luční Údolí
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových …viac
Abstract:
This thesis deals with the area of biofarming, which is currently one of the most progressive sectors in the Czech food market. However, foreign investments of bigger companies is still being expected. Marketing communication within this sector have significantly improved and got on the comparable level with other commodities. This feature was supported especially by the behavioral change in marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Zverejniť od: 15. 8. 2008
Identifikátor: 7604

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAVRÁTILOVÁ, Klára. Marketingová strategie biozemědělské farmy Luční údolí. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.