Adéla Přibylová

Diplomová práce

Marketingová strategie Lázní Poděbrady

Marketing Strategy of the Spa Lázně Poděbrady
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současnou situaci českého lázeňství, ve kterém dojde v nejbližší době k razantní změně financování v souvislosti s plánovanými reformami zdravotnictví. Omezí se zejména počet pacientů komplexní lázeňské péče, kterým hradí pobyt zdravotní pojišťovny. Právě platby od zdravotních pojišťoven tvoří významný podíl příjmů většiny českých lázní. Praktická část diplomové práce je zaměřena …více
Abstract:
This thesis analyzes current situation of the Czech spa industry and significant changes in this field in relation to the planned health care reforms. The number of patients, whose treatment is fully funded by health insurance, will decline. These payments are important income for Czech spas. Practical part of the thesis is focused on spa marketing and suggests marketing strategy for the company Lázně …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Petr Valenta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29410