Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda – Kristýna Sluková
Kristýna Sluková
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Loyalty of the customer of retail store as a competitive advantage
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou loajality zákazníka -- tedy jeho věrnosti a spokojenosti -- jakožto jednou z konkurenčních výhod maloobchodní jednotky. Každá zdravá společnost by se měla snažit si svého zákazníka udržet a stimulovat ho k dalšímu nákupu, takovýto zákazník je poté jejím hnacím motorem a ve finále vytváří největší část tržeb. Samotná spokojenost zákazníka nestačí, protože …viacAbstract:
This bachelor thesis is concerning with a loyalty of a customer in conditions of a retail store -- what means with his constancy and satisfaction -- as one of the competitive advantages. Every single healthy company should aspire to keep its customer apart and to stimulate him to next purchase. Such customer is than driving force of the company and he creates the greatest part of sales. Satisfaction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Šárka Zapletalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Katolícke politické strany na Morave a na Slovensku a ich zakotvenie v ženských spolkoch v druhej polovici 19. a na začiatku 20.storočia
Katarína Güntherová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Etické chování rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Naďa Červenková