Psychorealismus v animovaném dokumentárním filmu – Cam Van Nguyen
Cam Van Nguyen
Diplomová práce
Psychorealismus v animovaném dokumentárním filmu
Psychorealism in Animated Documentary
Anotace:
Pojem psychorealismus v animovaném filmu vymyslel Chris Landreth, autor ceněného krátkometrážního snímku Ryan z roku 2004. Jednoduchou definicí tohoto pojmu je způsob zobrazení vnitřních pocitů postavy, převedených do viditelné obrazové formy. Animovaný dokument je audivizuální dílo, vytvořené animační technikou se standardními prvky přejatými z dokumentárních hraných filmů. Psychorealismus se objevuje …víceAbstract:
The term psychorealism in animated documentary was firstly mentioned by Chris Landreth - author of the successful animated short film Ryan (2004). The simple definition of this term is that the inner feeling of characters can be visualised and represented in their visual forms. Animated documentary is an audiovisual film created by animation techniques whilst using elements of documentary methods. …víceKlíčová slova
rozhovory (text)Klíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
švédská kinematografieKlíčová slova
estonská kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
filmová animaceKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
animovaný film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14987
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2021
- Vedoucí: Eliška DĚCKÁ
- Oponent: Aurel KLIMT
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 11. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros