Specifika marketingu v kavárenském průmyslu a káva jako prostředek self-brandingu – Petra Holá
Petra Holá
Diplomová práce
Specifika marketingu v kavárenském průmyslu a káva jako prostředek self-brandingu
Specifics of marketing in coffee industry and coffee as a mean of self-branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými rysy marketingu a charakteristickými marketingovými nástroji užívanými v podmínkách gastronomického průmyslu se zaměřením na kavárny. Teoretická část práce se soustředí na rozebrání jednotlivých marketingových nástrojů, charakteristiku cílového trhu. Praktická část pak přináší pohled na kávu a její specifika a českou kávovou, resp. kavárenskou kulturu, zkoumá …víceAbstract:
The diploma thesis deals with specific and typical marketing features that are currently frequently used in gastronomy industry with a further focus on cafeterias. Marketing tools and target customer markets are provided in theoretical part of the thesis. The practical part focuses on coffee with its specifics and cafe culture in the Czech Republic, examines attitudes and behaviour of consumers as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kavárny vstupující na trh v Brně
Sabina Krejčí -
Marketing na sociálních sítích
Nikola Klímová -
Podnikatelský plán: založení kavárny "Let's Coffee" v obchodním centru
Yelena Vanina -
Marketingová studie firmy La Divinita Coffee
Andrea Michálková -
Marketing v sektoru služeb
Jana Šantrůčková -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková