Analýza ziskovosti ŠKODA AUTO na příkladu konkrétních trhů – Martin Kozel
Martin Kozel
Bachelor's thesis
Analýza ziskovosti ŠKODA AUTO na příkladu konkrétních trhů
Analysis of profitability ŠKODA AUTO a.s. in specific markets
Abstract:
Tato bakalářská práce reaguje na těžké podmínky na poli automobilového průmyslu, které nastaly v posledních letech. Hlavním cílem práce je analýza ziskovosti ve stěžejních oblastech na konkrétních trzích ŠKODA AUTO a.s. v regionu západní Evropy a identifikace klíčových faktorů, jenž by mohly vést k optimalizaci nákladů a dalšímu zvýšení ziskovosti na stěžejním trhu pro tuto práci. Teoretická část je …moreAbstract:
This bachelor’s thesis responds to difficult conditions in the automotive industry that have occurred in recent years. The main aim of the thesis is the analysis of the profitability in the core areas of specific markets of ŠKODA AUTO a.s. in the region of Western Europe, and to identify key factors that could lead to cost optimization and further increase of profitability in the market crucial for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Bateriové vyprošťovací zařízení v porovnání s hydraulickými vyprošťovacími nástroji u jednotek požární ochrany Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje
Marek JIRSA -
Elektropříslušenství pohonných jednotek
Miroslav Zoubek -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights