Nákupní chování spotřebitelů služeb CR ovlivněné pandemií covid-19 – Marietta Zemanová
Marietta Zemanová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů služeb CR ovlivněné pandemií covid-19
Purchasing Behavior of Tourism Service Consumers Affected by the Covid-19 Pandemic
Anotace:
Práce reflektuje změnu poptávky z důvodu celosvětového výskytu pandemie covid-19. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit změny v nákupním chování spotřebitelů služeb v cestovním ruchu v období 2019/2021.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.