Jan Pletka

Diplomová práce

Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu

Anotace:
Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Libuše Mottlová
  • Oponent: Karel Píša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2699