Jan Mrázek

Master's thesis

Metodika zpřítomňování v dramatické výchově

Theatre as making the Everyday Experience Present

Anotácia:
Název Divadlo jako každodenní zpřítomňování propojuje autorovy zkušenosti ze stáže v polském Teatru Węgajty s jeho výchovně dramatickou praxí. Předmětem práce je fenomén zpřítomění v divadelní improvizaci a jeho význam pro budování identity jedince. Práce si klade otázky po metodě, tedy jak se zpřítoměním naložit ve výchovné dramatice. Autor vedle sebe staví své zkušenosti, teorii výchovné dramatiky …viac
Abstract:
The title Theatre as making the Everyday Experience Present connects the author's experiences from his internship at Teatr Węgajty in Poland with his educational and dramatic practice. The subject of the thesis is the phenomenon of presence in theatrical improvisation and its significance for the construction of an individual's identity. The thesis poses questions after the method, i.e. how to deal …viac
 

Kľúčové slová

tělovost

Kľúčové slová

dramatická výchova

Kľúčové slová

tělesnost

Kľúčové slová

prožitek

Kľúčové slová

psychosomatika

Kľúčové slová

divadelní antropologie

Kľúčové slová

Teatr Węgajty

Kľúčové slová

performance (umění)

Kľúčové slová

divadelní improvizace

Kľúčové slová

smyslové vnímání

Kľúčové slová

jednání

Kľúčové slová

Grotowski Jerzy 1933-1999

Kľúčové slová

přítomnost
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
  • Vedúci: Ivana VOSTÁRKOVÁ
  • Oponent: Josef VALENTA

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 9. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna