The Use of Edmodo in Czech Secondary Schools as Regards Students' Motivation for and Quality of Homework – Bc. Anna Hamzová
Bc. Anna Hamzová
Diplomová práce
The Use of Edmodo in Czech Secondary Schools as Regards Students' Motivation for and Quality of Homework
The Use of Edmodo in Czech Secondary Schools as Regards Students' Motivation for and Quality of Homework
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá, zda použití virtuálního výukového prostředí, Edmodo, poskytuje lepší pracovní prostředí a zvyšuje motivaci studentů středních škol k vypracování jejich domácích úkolů. Také zkoumá, zda má toto prostředí vliv na kvalitu těchto domácích úkolů. První, teoretická část této práce se zaměřuje na tyto oblasti: domácí úkol, studenti 21. století, motivace k dělání domácích úkolů …víceAbstract:
The thesis focuses on whether the use of the virtual learning environment Edmodo provides a better working environment and motivation for secondary school learners to do their homework, and whether this has any impact on the quality of students’ homework. The first, theoretical part of the thesis focuses on these areas: homework, 21st century students, blended learning, motivation in regards of homework …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a522f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMZOVÁ, Anna. \textit{The Use of Edmodo in Czech Secondary Schools as Regards Students' Motivation for and Quality of Homework}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/we09e7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty
Lenka Uchytilová -
Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)
Věra Vetešníková -
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Dana Pětrošová -
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Dana Pětrošová -
Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework
Gloria Gupta