Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh – Bc. Šárka Kniežová
Bc. Šárka Kniežová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
A proposal of marketing communications when launching a new product onto the market
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je „Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh“. Existuje mnoho druhů komunikace. Komunikovat můžeme s rodinou a přáteli, ale i s obchodními partnery či zákazníky. Ovšem každá z těchto komunikací probíhá odlišně. V této bakalářské práci je mým cílem navrhnout marketingovou komunikaci mezi fiktivní Jazykovou školou XY a jejich stávajícími či potencionálními …víceAbstract:
Theme of mine bachelor thesis is „A proposal of marketing communications when launching a new product onto the market“. Exist many kinds of communications. We can communicate with family and friends, but also with business partners or customers. However, each of these communications runs differently. In these bachelor thesis my goal is to proposal a marketing communication between the fictitious Jazyková …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/t85y4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova