Bc. Jaroslav Trtík

Bakalářská práce

Pokročilé efekty v knihovně OpenSceneGraph

Advanced effects in OpenSceneGraph library
Anotace:
Moderní počítačová grafika a především simulace virtuální reality zaznamenaly za poslední roky obrovského nástupu i do neprofesionální sféry. Došlo k vývoji volně dostupných hardwarových zařízení pro akceleraci grafických výpočtů pomocí krátkých programů(shaderů). Úkolem této práce je prostudovat knihovnu OpenSceneGraph a možnosti použití zmiňovaných shaderů unvitř této knihovny. Dále navrhnout a implementovat …více
Abstract:
Computer graphics and simulations of virtual reality achieved a great victory in spreading across a user-level applications. Sophisticated hardware constructed for intensive graphics calculations, using short programs called shaders, is now available for everyone. Purpose of this work is to study the OpenSceneGraph library and its capabilities to work with modern graphics accelerators and shaders. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
  • Vedoucí: RNDr. Jan Flasar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma