Analýza nákupního chování na trhu s regionálními výrobky – Kateřina Marková
Kateřina Marková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu s regionálními výrobky
Purchasing Behaviour Analysis in the Regional Products Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na trhu s regionálními výrobky, konkrétně v regionu Beskydy. Téma regionálních výrobků je v současné době stále aktuálnější a spotřebitelé se začínají více zajímat nejen o kvalitu produktů, ale také jejich původ. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování na trhu s regionálními výrobky. Teoretická část práce byla zaměřena na …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with consumer purchasing behaviour in the market of regional products, specifically in the Beskydy region. The topic of regional products is becoming more and more popular nowadays and consumers are becoming more interested not only in the quality of products but also in their origin. The aim of the Bachelor thesis was to analyse the purchasing behaviour in the market of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace