Kamila ARNICANOVÁ

Bachelor's thesis

Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?

Manners of speech in written advertisement - what types of tools are used?
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis was to analyze written advertisements in French and use of lexical tools in it. This thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part we dealt with the distribution of lexical tools, their definitions and functions. Afterwards, theory outlines what advertising is and what kind of speech it uses. Then, in the practical part, we analyzed …viac
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat psanou reklamu ve francouzštině a použití lexikálních prostředků v ní. Tato práce se rozděluje na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsme se věnovali rozdělení lexikálních prostředků, jejich definic a funkcí. Následně jsme teoreticky nastínili, co to reklama je a jakou používá mluvu. Poté jsme v praktické části provedli analýzu psané …viac
 
 
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. et Mgr. Radka Mudrochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ARNICANOVÁ, Kamila. Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Philosophy and Arts

Bachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business

Práce na příbuzné téma