Bc. Andrea Michajlová

Diplomová práce

Reklama - lexikálny fenomén

Advertising - Lexical Phenomenon
Abstract:
Diploma thesis “Advertisement – Lexical Phenomenon” analyses advertising phrases. Thesis is composed of the two parts – theoretical and practical. The theoretical part contains topics as history of advertising, purpose of advertising, advertisement and influence, language and dynamic tendencies. The most important part of the practical part is the analysis and classification of advertising phrases …více
Abstract:
Diplomová práca "Reklama - lexikálny fenomén" je zameraná na analýzu reklamných textov. Tvoria ju dve časti teoretická a praktická. V teoretickej časti sú spracované témy: história reklamy, funkcie reklamy, psychológia reklamy, jazyk a reklama a dynamické tendencie. Základom praktickej časti je analýza a klasifikácia reklamných textov na základe zozbieraného materiálu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Alena Bohunická, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta