Bc. Jiří Voříšek, MBA

Master's thesis

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je ověřit autorův původní předpoklad zda sociální sítě mohou být použity jako efektivní marketingový nástroj pro malé a střední podnikání. Tudíž, zda-li vytváří pozitivní výsledky může být považováno za nákladově efektivní médium. V první, teoretické části, se autor zabývá základními koncepty marketingové disciplíny. Dále se autor věnuje konceptu Marketingového Mixu a jeho …viac
Abstract:
The goal of this Diploma Thesis is to verify author's initial presumption whether the medium of Social Network can be employed by Small and Medium Enterprise unit as an effective marketing tool that contribute to positive outcomes and thus serves as cost effective medium. In the first, theoretical part, author describes fundamental marketing concepts of this discipline. Then, the paper includes especial …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration