Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice – Anna PARASKOVÁ
Anna PARASKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Communication mix subsidized organization Aquacentrum Teplice
Anotace:
Cílem práce bylo navrhnout komunikační mix pro AQUACENTRUM Teplice, který na základě informací o provedených změnách v bazénu osloví nové cílové skupiny. AQUACENTRUM Teplice zahájilo rekonstrukci stávajícího areálu a přístavbu nového plaveckého bazénu s úmyslem oslovit novou cílovou skupinu (rodiny s dětmi) a zároveň uspokojit stávající zákazníky. Cíl práce byl dosažen v několika krocích. Nejprve se …víceAbstract:
The aim of the thesis was to propose a communication mix for AQUACENTRUM Teplice, which based on information about the changes carried out the pool area would address new target groups. AQUACENTRUM Teplice started the reconstruction of the existing complex and the extension of a new swimming pool with the intention to address a new target group (families with children) and satisfy existing customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARASKOVÁ, Anna. \textit{Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wf6daj/.
Jak správně citovat práci
PARASKOVÁ, Anna. Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová