Ema Kučerová

Diplomová práce

Návrh a realizace chatbota pro podporu komunikace se zákazníky

Design and realization of chatbot for customer service
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a realizací řešení chatbota, který má sloužit jako podpora zákaznického servisu a vykonávat rutinní činnosti operátorů na zákaznickém portálu vybrané společnosti, a podpořit tak komunikaci se zákazníky. Chatbot je vyvinutý na platformě Power Virtual Agents, která byla na základě průzkumu dostupných technologií, jejich analýzy a srovnání vybrána jako nejvhodnější technologie …více
Abstract:
The thesis deals with the design and implementation of a chatbot solution for the customer portal of the chosen company. Chatbot serves as a support in the customer service area and performs routine activities of operators and thus supports communication with customers. The chatbot is developed on the Power Virtual Agents platform, which is selected as the most suitable technology to fulfill requirements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Iva Stanovská
  • Oponent: Zdeněk Měrka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83172