Návrh a realizace chatbota pro podporu komunikace se zákazníky – Ema Kučerová
Ema Kučerová
Diplomová práce
Návrh a realizace chatbota pro podporu komunikace se zákazníky
Design and realization of chatbot for customer service
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a realizací řešení chatbota, který má sloužit jako podpora zákaznického servisu a vykonávat rutinní činnosti operátorů na zákaznickém portálu vybrané společnosti, a podpořit tak komunikaci se zákazníky. Chatbot je vyvinutý na platformě Power Virtual Agents, která byla na základě průzkumu dostupných technologií, jejich analýzy a srovnání vybrána jako nejvhodnější technologie …víceAbstract:
The thesis deals with the design and implementation of a chatbot solution for the customer portal of the chosen company. Chatbot serves as a support in the customer service area and performs routine activities of operators and thus supports communication with customers. The chatbot is developed on the Power Virtual Agents platform, which is selected as the most suitable technology to fulfill requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Iva Stanovská
- Oponent: Zdeněk Měrka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zlepšení procesu implementace ERP systému Microsoft Dynamics 365 Business Central
Adam Spivák -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
MS Dynamics 365 a jeho využití v projektovém řízení
Jan Štěpán -
Comparison between SAP ERP and MS Dynamics 365
Amanuel Aberra Chala -
Doplněk EDI pro Microsoft Business Central
Michal Šráček -
Implementácia inovácií a rozšírenie funkcionality systému Microsoft Dynamics NAV podľa aktuálnych trendov
Ivan Mudronček -
Methods to analyze data from customer's clusters
Tomáš Sedláček -
Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS
Lubomír Holík