Tvorba inscenace na základě knihy Franka Tashlina – Pavel Šindelář
Pavel Šindelář
Bachelor's thesis
Tvorba inscenace na základě knihy Franka Tashlina
Creation of a pruduction based on the book by Frank Tashlin
Anotácia:
Tato práce je mým pokusem o zachycení ročního inscenačního procesu, který probíhal se skupinou pubescentů ve Středisku volného času Radovánek v Plzni. Cílem této bakalářské práce je popsat proces tvorby inscenace na základě jedné z knih Franka Tashlina, konkrétně knihy Medvěd, který nebyl. Ve své práci popisuji složení skupiny a její následné fungování v rámci procesu či práci s předlohou a tématy …viacAbstract:
This thesis is my attempt to capture the yearly process that took place with group of pubescent children in Leisure center Radovánek in Pilsen. The aim of this thesis is to describe the process of creating a production based on one of the books by Frank Tashlin. Specifically, the book The Bear that wasn't. In my thesis I'm describing the group composition and its subsequent functioning within the process …viacKľúčové slová
příklady dobré praxeKľúčové slová
divadelní improvizaceKľúčové slová
umělecká tvorbaKľúčové slová
divadelní inscenaceKľúčové slová
dospívání
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedúci: Jaroslav PROVAZNÍK
- Oponent: Roman ČERNÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 3. 2024 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme:
Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Improvizace v taneční průpravě na ZUŠ od 5 do 9 let
Karla Koutná -
Kulturní a kreativní klastry a jejich příklady dobré praxe s využitím pro Ostravu
Veronika Kohoutková -
Tvorba inscenace s věkově smíšenou amatérskou skupinou
Ivana Klimešová -
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
Tvorba inscenace na ZUŠ v Ústí nad Orlicí a na ZUŠ v Chocni (případová studie)
Jiří Zajíček -
Komplexní umělecká výchova: její aplikace na kreativní tvorbu inscenace v rámci dětského příměstského tábora
Tereza Richterová -
Umělecká tvorba jako možnost sebepoznání a seberozvoje
Kateřina Coufalová -
Explaining the Organic: Frank Lloyd Wright's Text as a Literary Work
Eliška Hulcová