Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií – Klára Špačková
Klára Špačková
Bakalářská práce
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Digital Marketing in Tourism - Increasing of awareness of the Czech republic as a tourist destination on foreign markets via social media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v cestovním ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií. Práce poskytuje jak teoretická východiska, tak i příklady z praxe v podobě hloubkové případové studie. Teoretická část popisuje rozdíl mezi marketingem a digitálním …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČKOVÁ, Klára. \textit{Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/wffqbe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová
Název
Vložil
Vloženo
Práva