Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE – Bc. Valerie Šebková
Bc. Valerie Šebková
Diplomová práce
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Application of some elements of the Dalton plan in the teaching of Spanish as a foreign language
Abstract:
The work focuses on the Dalton plan, an alternative education method, to describe its main ideas and its workings and then apply some of its elements in traditional education of Spanish as a foreign language to enrich it with values and techniques that support individual development of the students. Based on the information about the method, we offer in the practical part some changes in the structure …víceAbstract:
Práce se zaměřuje na alternativní metodu vzdělávání, Daltonský plán, s cílem popsat její klíčové myšlenky a její fungování a následně aplikovat některé její prvky do tradičního vzdělávání španělštiny jako cizího jazyka za účelem jeho obohacení o hodnoty a techniky, které podporují individuální rozvoj studentů. Na základě informací o této metodě nabízíme v praktické části práce některé změny ve struktuře …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z1qaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální interference při výuce španělštiny jako cizího jazyka.
Karolína KROČKOVÁ -
Reflexe Spanglish a interference angličtiny při výuce španělštiny jako cizího jazyka
Vendula KLAPOVÁ -
Jak využít znalosti angličtiny při výuce španělštiny (Španělština jako 2. cizí jazyk po angličtině)
Michaela Říhová -
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u mluvčích španělštiny, italštiny a řečtiny
Veronika Macíková -
Slovesa s rozdílnou valencí v češtině a španělštině (s ohledem na problematiku výuky češtiny jako cizího jazyka)
Miroslava ČECHOVSKÁ -
Lexikální neekvivalence jako negativní interference při osvojování španělštiny.
Eva HORTVÍKOVÁ -
Alternativní metody ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Michaela Němcová -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová