Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí – Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí
The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 {--}2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti …moreAbstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy in the Luhačovické Zálesí microregion for the planned seven-year period from 2007 to 2013. This strategy is based on some vision and strategic aims that show the direction that the microregion activities should take. Firstly, the implementation of the suggested projects should increase the attractivity and visit rates of the microregion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8412
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMŠÍKOVÁ, Jitka. \textit{Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/wfp7wv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMŠÍKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Adam Faldyna -
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Pavla BENDOVÁ -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Petr Vaněček -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie ve společnosti
Lucie Nechvílová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková