Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 {--}2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti …more
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy in the Luhačovické Zálesí microregion for the planned seven-year period from 2007 to 2013. This strategy is based on some vision and strategic aims that show the direction that the microregion activities should take. Firstly, the implementation of the suggested projects should increase the attractivity and visit rates of the microregion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier: 8412

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAMŠÍKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.