Tomáš KLAPUCH

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communications of the selected organisation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení marketingové komunikace organizace Inside Games. V práci je zaměřeno na problém s angažovaností sledujících a jak kvalita a typ obsahu toto ovlivňuje. Pomocí vhodných metod byla provedena analýza konkurenčního prostředí a sociálních sítí. Skrze dotazníkové šetření byly vyhodnoceny nastavené hypotézy. Na základě všech těchto kroků bylo možné vytvořit …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the marketing communication of the Inside Games organisation. The thesis focuses on the issue of viewer engagement and how the quality and type of content affects this. Using appropriate methods, an analysis of the competitive environment and social media was conducted. Through a questionnaire survey the set hypotheses were evaluated. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLAPUCH, Tomáš. Marketingová komunikace vybrané organizace. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/