Marketingová komunikace vybrané organizace – Tomáš KLAPUCH
Tomáš KLAPUCH
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communications of the selected organisation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení marketingové komunikace organizace Inside Games. V práci je zaměřeno na problém s angažovaností sledujících a jak kvalita a typ obsahu toto ovlivňuje. Pomocí vhodných metod byla provedena analýza konkurenčního prostředí a sociálních sítí. Skrze dotazníkové šetření byly vyhodnoceny nastavené hypotézy. Na základě všech těchto kroků bylo možné vytvořit …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the marketing communication of the Inside Games organisation. The thesis focuses on the issue of viewer engagement and how the quality and type of content affects this. Using appropriate methods, an analysis of the competitive environment and social media was conducted. Through a questionnaire survey the set hypotheses were evaluated. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLAPUCH, Tomáš. Marketingová komunikace vybrané organizace. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Komunikace firmy prostřednictvím reportů udržitelnosti: vliv udržitelného managementu na angažovanost zaměstnanců
Pavlína Pokorná -
Model integrované interní komunikace v organizaci
Martin Erik Iltis -
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Darina Foltová -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Erotika jako fenomén: Výzkum čtenářů a čtenářek erotické literatury
Lucie SIGMUNDOVÁ