Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie – Ngoc Han Doan
Ngoc Han Doan
Master's thesis
Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Entry of the brand Missha to Czech market and its marketing strategy
Abstract:
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace …moreAbstract:
The aim of this work is to describe the entry of the brand Missha to the Czech market and to analyze its marketing strategy. Then to propose recommendations for possible changes in the use of marketing communication tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. Available secondary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48324
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Ondřej Pešek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internacionální marketing firmy l´OREAL
Ondřej Machek -
Internacionální marketing vývozu českého piva Rychtář
Helena Makovská -
Nástroje a formy marketingu institucí EU
Petr Ulbrich -
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Ondřej Švarc -
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Lenka Šíšová -
Internacionální marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH v období krize
Petr Kolář -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková